Săptămâna 3

Pentru cei care nu știu despre ce e vorba, dar vor să mă tragă de urechi vedeți aici începutul, săptămâna unu și săptămâna doi.

Ziua 22, 65,6

Azi sunt foarte tristă (de rezultate, nu de altceva). După cum vedeți n-am scăzut niciun gram săptămâna asta, așa că acum ați înțeles și motivul tristeții. Am stat și m-am gândit la cauze și uite ce-am descoperit:

  1. nu am respectat în fiecare zi gustările. Uneori am sarit peste ele și-am mancat mult la prânz. Voi încerca să nu se mai întâmple asta.
  2. în două seri am mâncat prăjiturele. Aici ar fi bun un emoticon care se linge pe buze urmat de unul care-si smulge părul din cap.
  3. n-am mărit deloc timpul petrecut pe bicicletă, deși am făcut constant 8 km în 15 minute, atat dimineata cat si seara. Va trebui să ajung măcar la 10 km și voi începe asta chiar de azi.
  4. nu beau suficientă apă, va trebui să schimb imediat și chestia asta. Pur și simplu trece timpul fără să-mi fie sete și uit să beau apă. Mda, cam multe uit în ultimul timp. 🙁
Probabil că mai sunt și altele, dar măcar să reușesc eu să respect ce n-am fost în stare până acum. În plus am trecut la pâinea integrală crocantă, nu mai multă de trei feliuțe pe zi. Voi înmulți și ceaiurile de peste zi, poate așa voi mai suplimenta din apa nebăută. În rest mai ziceți și voi, am neapărat nevoie de rezultate (măcar câteva grame) până săptămâna viitoare. Unde mai pui ca la o lună urmează poza și mă tem că nu s-a schimbat mai nimic. 🙁
(Visited 38 times, 1 visits today)
Cristina

Mno, hai , relax. Nu e capat de tara. Nu ai pus nimic inapoi, deci e bine. Si eu am avut “surpriza” de a stagna sapt trecuta dar acum se preconizeaza cam 1/2 kg in minus…
apropo e mancare: incearca 5-6 mese mici , de 200-300 cal max. sau ma rog, cat e necesarul tau daca faci sport.
fa-ti cont pe sparkpeople.com; e gratis si ai sa inveti muuuulte. inclusiv de ce sa nu iti smulgi parul din cap cand nu dai jos nimic.
bafta!

nina

@Cristina- mi-am facut cont, dar nu ma descurc si nici n-am timp de bantuit pe acolo. 🙁

@Anca- stiu ca n-ar trebui sa zic asta, dar ma bucur ca nu-s singura care sufera. 😀

Ioana

Sa incerc sa le iau punctual, ca sa te simti mai bine? Ok 🙂
1. Pe termen lung, e cel mai important sa respecti programul celor 3 mese pe zi, iar in ceea ce priveste gustarile, ar fi ideal sa le servesti macar in 4 zile din saptamana.
2. Daca ar fi fost pranz si nu seara, si o data, nu de doua ori, ar fi fost mai bine avand in vedere ca tu vrei sa slabesti, nu sa te mentii momentan.
3. Important e ca ai facut miscare!
4. Incearca sa-ti faci doi litri de ceai pe care sa ii pui intr-o sticla. Daca iti place sa bei lichide reci, pune ceaiul in sticle mai mici si scoate-le treptat din frigider. Poate fi enervant, dar daca iti permiti, pune-ti telefonul pe snooze o data la jumatate de ora pe post de reminder.
Per total, e foarte bine! Priveste partea buna a lucrurilor: te-ai mentinut si ai avut si 2 mini-exceptii 🙂

nina

@Ioana- excelenta ideea cu telefonul. excelenta! Deja il butonez sa-mi aminteasca sa beau apa. Cred ca nici prin cap nu le trecea celor care au inventat alarma ca cineva o va folosi in acest scop. :))

Marmotzel

Hei, nu te macina atat de tare. Ok , ai mancat 2 prajiturele – big deal! Atata timp cat tu faci miscare constant nu e o problema asa de mare. important e sa nu mananci mai mult decat consumi. Si cu apa e relativa, poti inlocui foarte usor cu ceaiuri. Eu incerc sa nu fiu asa stricta si incerc sa imi formez un stil de a manca pe termen lung.
Ce e si mai important e ca nu ai pus nimic inapoi, asa ca dai inainte ! Eu te sustin si raportez ca m-am tinut de mancare asa cum mi-am propus , insa am facut o pauza de la alergare ( that time of the month – deci e de inteles ) , sper.

nina

@Marmotzel- pai si eu tot pe termen lung vreau sa ma invat sa mananc. Am descoperit painea crocanta integrala care este delicioasa, daca ma intrebi pe mine. Nu cred ca voi mai dori vreodata altceva in materie de paine. 🙂

Cristina

Hai sa iti zic un regim care a dat roade la o prietena:
1.Mananci foarte bine dimineata(micul dejun ca la germani)
2.La pranz sa nu iti lipseasca carnea si portia de carne sa fie mai mare dacat portia de cartofi, pasta sau ce mai vrei tu.
3.La ora 16 mananci dulce(nu conteaza ce )
4.Seara poti sa mananci un fruct sauceva lejer.
Sper sa iti fie de folos:)

nina

@asigurareacaselor- nu e mai buna painea prajita, e mai buna asta pe care o mananc eu, oricum o voi rari cat pot de mult. si da, mananc si fructe. 🙂

@Cristina- fu e bine sa manaci fructe seara, cel putin mie nu-mi fac bine daca le mananc dupa 6. M-am obisnuit deja sa mananc ultima masa pe la 6.30 si nu-mi mai este deloc foame pana seara tarziu. 🙂

MMA

Mi s-a intimplat si mie, am dat jos in prima saptamina, a doua nimic, dar a treia am dat jos din nou. Sa vad dupa a patra cum va fi. Bafta in continuare….

Cristina

@nina: e adevarat ca la inceput si mie mi s-a parut greoi SP . Dar m-am obisnuit si acu si app pe tel asa ca oriunde merg pot sa adaug ce pap 😉 plus ca are o chestia acolo unde poti da pe sageata in sus cand bei cate un pahar de apa 😉
Ref paine: nu e bine sa o scoti din alimentatie si e bine ca ai ales paine integrala. Eu prefer sa o mananc dimineata (tot integrala) si sa evit painea seara. Idem, pastele si orezul ar tb sa fie calitative…adica paste integrala si orez brun 😉

nina

@Cristina- suna minunat ce spui tu depre SP. Poate voi ajunge sa ma obisnuiesc si eu, cine stie?
Painea n-am s-o scot de tot, mai ales ca-mi plac de mor asta integrala crocanta. Multumesc pentru sfaturi!

Cristina

@nina: eu am o retea de prietene facute pe SP cu care pastrez legatura si in afara SP. toate sunt din USA si e super sa vezi ca suntem intre 20 si 60 de ani…si toate suntem “nebune” 🙂 sunt sigura ca te vei obisnui daca ai putin timp de “Facut sapaturi” 🙂 enjoy!

Chocolate

1. Nu e bine sa sari peste gustari. Pentru nutritionista la care am lucrat, gustarile erau un fruct si o cana de ceai. Chiar daca nu ti-e foame, trebuie sa mananci macar o jumatate de fruct. Nu e bine sa mananci mai mult de 4 fructe pe zi, din cauza zaharului pe care il contin. Daca nu iti place ceaiul verde, il poti inlocui cu ceai de soc. Mie imi place sa-l beau neindulcit.

2. Nu prajiturelele au fost de vina pentru ca nu ai dat jos din greutate. Te-ai gandit ca poate masa adipoasa s-a transformat in masa musculara, iar greutatea s-a mentinut l fel?

3. As vrea si eu 8 km de bici pe zi. Lenea e mare…

4. Poti sa-ti pui apa in sticlute de jumatate de litru. Cand pleci undeva tii sticla in mana, vei dori sa scapi de sticla si vei bea apa. Un alt truc pe care il folosesc eu… Mi-am luat un ceainic mare in care imi fac cam 3-4 cani de ceai. Pun ceainicul pe masa ca sa-l vad tot timpul. Asa acopar cam jumatate din necesarul zilnic de apa.

Painea nu trebuie scoasa de tot din alimentatie. O felie de paine, un biscuite, un cartof de marime medie, o cana de cereale sunt considerate fiecare o portie. Intr-o zi trebuie sa mancam 8 astfel de portii.

Revin la gustari si mese.. Micul dejun se asimileaza cel mai bine daca e mancat intre ora 7 si 8 dimineata. La 3 ore, adica pe la 10-11, ar trebui luata prima gustare, de obicei un fruct si un ceai, cum am spus mai sus. Dupa alte 3 ore se ia pranzul, nu o sa mai simti nevoia sa mananci atat de mult. 🙂 La 4 se ia a doua gustare, iar la 7 seara cina.

Deocamdata nu mai stiu ce sa-ti spun, dar trec sa citesc si celelalte postari. Comentez la ele daca e cazul. Teoria o stiu, mai greu e cu practica. :))

Si, nu uita! Cu rabdarea, treci marea! 😉

Frintz

Saptamana 3: -300 g. Foarte greu. Imi e greu cu masa de seara. Ajung foarte tarziu acasa si cum intru pe usa imi e foame. In a doua parte a saptamanii am baut ceaiuri seara daca am ajuns foarte tarziu acasa, pentru a potoli senzatia de foame.
Saptamana asta sper sa fiu mai ambitioasa si sa ajung de trei ori la sala. Maine merg la nutritionist, am mai repetat povestea in 2009 si atunci a dat rezultate.

O saptamana minutata sa avem!

nina

@all- va multumesc din suflet ca ati ales sa-mi impartasiti sfaturi si experiente proprii, nici nu stiti cat de motivata ma tine asta. Spor si voua in lupta cu kg. 🙂

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.