Sa facem miscare

Acum ca primavara si-a intrat pe deplin in drepturi (era si cazul ca aproape a trecut deja o luna), zic sa luam si noi ceva masuri, pentru a reveni la forma initiala. Cand zic “forma initiala” nu ma refer numai la greutate ci si la durerile de spate si de incheieturi. Mai e vorba si de lenea, care ne-a apucat odata cu venirea iernii si care nu se da plecata acu’ ca-i primavara, sub nici o forma. Ok, am facut ordine in sifonier si am scapat de hainele de iarna. Asta m-a ajutat, dar nu pre mult. 😀

Ce facem in continuare pentru a avea o conditie fizica buna? Adica pentru a avea capacitatea de a ne indeplini sarcinile cotidiene, fara a resimti o oboseala neobisnuita, si de a pastra o rezerva si pentru activitati fizice, sportive sau de petrecere a timpului liber.

Cand ati prins ultima data un metrou, coborand scarile mai repejor sau alergand un pic.  Asa-i ca mai bine il asteptati pe urmatorul?

Eu am fost intotdeauna o fire mai sportiva  am practicat la nivel de incepator, cred ca 50% dintre sporturile olimpice 😀 ). In ultimul timp insa m-am cam lenevit si as vrea tare mult sa ies din starea asta. Usor de zis, dar cu ce sa incep? Ceva usor…

Voi ce faceti pentru a reintra in forma, acum ca vremea tine cu noi?

(Visited 33 times, 1 visits today)

Related Post

nina

@Adi- hahaha, tu esti un fericit. 🙂 Escaladari nu prea am unde sa fac in apropiere de casa, dar macar la o plimbare ceva, tot pot sa ma bag. Macar pana la primul deal. 🙂

hadean

din fericire (sau din păcate, nu m-am hotărât încă), eu sunt într-o permanentă mişcare. am făcut sport de performanţă, am renunţat când nu am mai putut da performanţă, am fumat mult, m-am lăsat, sunt pofticios şi-mi place să mânânc din orice. am 1,91 şi 100 de kilograme. dacă nu mă mişc mult, ajung repede la 110 kg, ceea ce nu-i ok.
când am timp alerg. cam 10 kilometri la o sesiune (în medie). când n-am timp să alerg mă deplasez pe jos. şi fac între 10 şi 15 kilometri pe zi. în perioada asta pe lângă mersul pe jos mai am şi job-ul care mă ţine în picioare şi în mişcare cam 10 ore zilnic, la peste 40 de grade Celsius. ceea ce ajută la menţinerea formei:-)

nina

@hadean- nu ne punem, noi astia care stam toata ziua in fata calculatorului, cu tine. Matale esti tot timpul in miscare si eu cand aud “alerg cam 10 kilometri la o sesiune” imi vine cu lesin. Numai cand aud, darami-te sa mai si pun in practica asa ceva. 😀

nume de cod 29

La mine e foarte simplu. Trebuie doar sa descopar unde am pus ganterele – sigur preseaza niscai hartii… Al doilea pas ar fi sa iau umerasele de pe bicicleta si sa ma “plimb” prin vastele apartamente. 🙂
Intrebarea e cand??? Ca viata mea e pe fast forward…

coana zoitzica

eu am inceput sa fac miscare, de la 14 km/zi am ajuns la 20km/zi. desigur, daca as renunta la masina ar fi ideal 😉
incerc sa renunt seara la cei 70cp si sa iau 1 cal putere, cu doua roti si sa dau ture prin poli sau moghioros, daca nu mi-o fi lene 😉

nina

@nume de cod 29- mi-am amintit ca am si eu acasa o gantera. E a lui Sorin si eu nu pot sa o misc, dar asta-i mai putin important. 😀
P.S. Tu esti pe fast forward, viata ta curge la fel ca a celorlalti. 😀
@coana zoitzica- lasa lenea si treci la ture de bicicleta. Hai ca atunci cand iti spun tie asta, de fapt eu ma incurajez pe mine. 🙂

nina

@editorcassh- Felicitari! Voi suteti baieti, datorita acestui fapt puteti fugi atat. Hai ca nu mai stiu ce scuze sa mai gasesc. 😀
Bine ai venit!

nina

@cona zoitzica- mai degraba cred ca dai faliment. Da’ daca iti pui vointa la lucru si te urci pe bicicleta, strangi ceva banuti si castigi conditie fizica. 😀

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.